Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2008

Πετάω ψηλά

Και επειδή ξεχάσαμε τις μουσικές μας, είπα να βάλω ένα τραγουδάκι των Radiohead με θεϊκή μουσική, το Street Spirit (Fade Out).

Οι στίχοι, όμως, είναι από την ελληνική διασκευή του κομματιού από τους 15.50 (δεν το έχω σε mp3, μόνο από κασέτα το ακούω - ναι, ακούω ακόμα κασέτες!)



Get your own playlist at snapdrive.net!


Πετάω ψηλα


Στον αέρα, σε μαγικές στιγμές

με ανέμους, με σκέψεις μυστικές

πάντα το μυαλό μου τρέχει

έτσι η ψυχή μου αντέχει


Για δες, πετάω ψηλά
Για δες, πετάω...


Αν δικάσεις, μετά θα δικαστείς

Αν τολμήσεις κάτι να πεις

κάθε μέρα θα πεθαίνεις

μα εγώ γεννιέμαι απ' την αρχή


Για δες, πετάω ψηλά

Για δες, πεάω ψηλά


Περπατάω σε δρόμους σκοτεινούς

συναντάω τους δύσκολους καιρούς

δεν τους νοιάζει αυτή η πάλη

που η ψυχή μου φεύγει πάλι


Για δες, πετάω ψηλά

Για δες, πετάω ψηλά

2 σχόλια:

Penthesila είπε...

Κασετες?εχω και εγω ακομα κασετες και με κοροϊδευουν... καλησπερα χαρμονικα..

harmonica είπε...

καλησπερα penthesila..

κι εμενα με κοροϊδεύουν. Έχω προσπαθήσει να βρω σε mp3 όλα τα τραγούδια που έχω, αλλά μερικά απλά δεν τα βρίσκεις...οπότε μένω πιστή στις κασετούλες μου ;)