Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2008

Πραγματικές απορίες τεχνικής φύσεως


Τεχνικός: - Τι είδους υπολογιστή έχετε;
Γυναίκα πελάτης: - Έναν άσπρο.


Τεχνικός: - Πατήστε στο εικονίδιο "ο υπολογιστής μου" που βρίσκεται αριστερά στην οθόνη.

Πελάτης: - Αριστερά, όπως το βλέπετε εσείς ή εγώ;


Τεχνικός: - Καλημέρα σας. Μπορώ να σας εξυπηρετήσω;

Πελάτης: - Ναι, δε μπορώ να τυπώσω.

Τεχνικός: - Λοιπόν, κάντε κλικ στο "Έναρξη" και...

Πελάτης: - Άκου φίλε, μη μου αρχίζεις την τεχνική ορολογία! Δεν είμαι κι ο Μπιλ Γκέιτς!


Πελάτης: - Ναι, για σας, με λένε Μάρθα, δε μπορώ να τυπώσω. Κάθε φορά μου βγάζει ένα μύνημα "can't find printer". Πήρα τον εκτυπωτή και τον έβαλα ακριβώς μπροστά στην οθόνη,
αλλά ακόμα μου λέει ότι δε μπορεί να τον βρει.


Τεχνικός: - Τι υπάρχει τώρα στην οθόνη σας, κυρία μου;

Πελάτης: - Ένα αρκουδάκι που μου πήρε ο φίλος μου από το σούπερ μάρκετ.


Πελάτης: - Δε μπορώ να μπω στο internet.

Τεχνικός: - Το password είναι σίγουρα σωστό;

Πελάτης: - Ναι, είδα το συνάδελφό μου που το έγραφε.

Τεχνικός: - Ποιο είναι το password;

Πελάτης: - Πέντε αστεράκια.


Πελάτης: - Γεια σας, γράφω το πρώτο μου e-mail.

Τεχνικός: - Και ποιο είναι το πρόβλημά σας;

Πελάτης: - Έγραψα το "a" στη διεύθυνση, αλλά πώς θα βάλω το κυκλάκι γύρω του;

3 σχόλια:

Laplace είπε...

ta idia mail mas stelnoun? :P

Penthesila είπε...

σας στελνουν τα ιδια μεϊλ?? κατι υποπτο συμβαινει αχαχαχαααα!!! εμενα γιατι μ εχουν ζαλισει με το μεϊλ οτι το καυτο ταχυδρομειο θα κλεισει????

zero είπε...

Δικιο εχεις.
Χαμος γινεται.