Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008

έλα στ' όνειρό μου

ΟΚ, πρέπει οπωσδήποτε να μάθω να προσθέτω μουσικούλες στα ποστ, αλλιώς τι σόι harmonica θα είμαι;

Anyway, άλλο ένα τραγουδάκι, ελληνικό αυτή τη φορά, που αν δώσετε σημασία στο στίχο θα δείτε ότι είναι πολύ ψαγμένο:

Χάρης & Πάνος Κατσιμίχα - Έλα στ' όνειρό μου

Έλα στ' όνειρό μου και περπάτησε
κι άμα σταθείς στα ίδια μέρη, κι αν αγαπήσεις τις ίδιες μουσικές
θα πει ότι τυχαία δε βρεθήκαμε,
θα πει ότι δε φύσηξε τυχαία ο άνεμος που σμίγει των ανθρώπων τις ζωές

Μικρό καλοκαίρι, κρυφή πυρκαγιά, βαθιά μες στην καρδιά μου σιγοκαίς
μικρό καλοκαίρι, κρυφή πυρκαγιά, βαθιά μες στην καρδιά μου σιγοκαίς, σιγοκαίς...

Ψεύτικα τραγούδια με κυκλώνουνε
κλείνω τ' αυτιά, κλείνω τα μάτια και ταξιδεύω μες στο φως άλλου καιρού
και γράφω τ' όνομά σου με το κόκκινο, το κόκκινο μελάνι της αγάπης
και είμαι εδώ κι αντέχω κι ας φυσάει από παντού

Μικρό καλοκαίρι, κρυφή πυρκαγιά, βαθιά μες στην καρδιά μου σιγοκαίς
μικρό καλοκαίρι, κρυφή πυρκαγιά, βαθιά μες στην καρδιά μου σιγοκαίς, σιγοκαίς...



Απλά απίστευτο!!!

Τι να πρωτο σχολιάσεις γι' αυτούς τους στίχους;

"άμα σταθείς στα ίδια μέρη που στάθηκα κι εγώ στ' όνειρό μου, θα πει ότι δε μας ένωσε τυχαία ο άνεμος της αγάπης"

"και είμαι εδώ κι αντέχω, κι ας φυσάει από παντού - παρόλες τις αντιξοότητες, εγώ είμαι εδώ για σένα και αντέχω..."

Τι άλλο να πω... απλά υπέροχο. . .

Υ.Γ.: Τελικά έμαθα να βάζω μουσική...νομίζω δλδ...θα δείξει

Κάντε κλικ στο play


Get your own playlist at snapdrive.net!